مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 16:262016-08-27سياسي

امام جمعه املش: خدمت دولت به ملت موجب نا امیدی دشمن می شود


خدمات رسانی دولت به ملت موجب یأس و نا امیدی دشمن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از املش، حجت الاسلام محمد تقی روحانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز 11 پروژه گاز رسانی در مسجد گوشت پزان بخش رانکوه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره با رهنمودهای خود از دولتمردان حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی افزود: لازم است مدیران عملکردهای خود را در بین مردم تشریح و اطلاع رسانی کنند تا بدانند تنگناها و محدودیت های موجود در جامعه از سوی دشمنان ایجاد شده و خدمات دولتمردان هرگز قطع نمی شود.

امام جمعه املش با اشاره به اینکه ایران در تمام نقاط دنیا حضور دارد و خدمات رسانی می کند، تصریح کرد: اگر استکبار دست از دشمنی خود با کشور ما بردارد ایران می تواند در تمام عرصه های جهانی افتخار آفرین باشد.

این مسؤول افتتاح پروژه های هفته دولت را موجب مباهات خواند و افزود: با وجود تمام تحریم ها و کمبودهای موجود از سوی استکبار، دولتمردان ما حتی یک لحظه برای خدمت رسانی به مردم غافل نشدند و این امر موجب یأس و نا امیدی دشمنان می شود.

فرماندار املش نیز در مراسم مذکور هفته دولت را یادآور ایثارگری شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست با هم افزایی و هم اندیشی موفقیت های بزرگی در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه املش: خدمت دولت به ملت موجب نا امیدی دشمن می شود

امام جمعه املش: خدمت دولت به ملت موجب نا امیدی دشمن می شود