مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 13:102016-08-27سياسي

انتقاد آیت الله مکارم از سیاست های دولت قبل


سه معضل قاچاق، سود بانکی و پرداخت یارانه ها آسیب های جدی برای اقتصاد کشور هستند که اگر این سه مشکل حل شود، به طور حتم اقتصاد وضعیت بهتری خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله مکارم شیرازی با ابلاغ سلام به رییس جمهور و تقدیر از تلاش های انجام شده توسط دولت در سه سال گذشته فرمودند: جامعه نیازمند تبیین تلاش ها و فعالیت های دولت است و حتما باید به راه های مؤثری این دستاوردها برای مردم گفته شود و اگر اقدامات دولت با سبک منظم و ادبیات روشن بیان شود آثار بیشتری در افکار عمومی خواهد داشت، البته این مسأله به معنی نفی کلی مشکلات نیست.

وی با اشاره به سه معضل اصلی حوزه اقتصاد، فرمودند: سه معضل قاچاق، سود بانکی و پرداخت یارانه ها آسیب های جدی برای اقتصاد کشور هستند که اگر این سه مشکل حل شود، قطعا اقتصاد وضعیت بهتری خواهد داشت.

مکارم شیرازی با تأکید بر مقابله با پدیده شوم قاچاق افزودند: مسأله مبارزه با قاچاق مسأله فراقوه ای است و حتی مردم نیز باید در این موضوع در کنار دولت و سایر قوا به مقابله با آن بپردازند.

وی با تأکید بر جدیت مبارزه با قاچاق فرمودند: باید ریشه ها و منشأ اصلی این پدیده مورد شناسایی قرار بگیرد و برای افکار عمومی گفته شود که چه کسانی و گروه هایی این معضل برای اقتصاد کشور به وجود آورده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله مکارم از سیاست های دولت قبل

انتقاد آیت الله مکارم از سیاست های دولت قبل