مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 13:012016-08-27سياسي

قائم مقام شیلات گیلان خبر داد اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آستارا


قائم مقام مدیرکل شیلات گیلان از اجرای طرح پرورش ماهی در قفس با ورود بخش خصوصی و کمترین هزینه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آستارا، مهدی واعظی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات این شهرستان، اظهار کرد: امنیت، آرامش، فناوری های روز، سربلندی و سر افزاری ما در دنیا و منطقه در گرو خون پاک شهدا و از جان گذشتگی آزادگان و جانبازان تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه در اداره کل شیلات گیلان 700 نیروی اجرایی و اداری وجود دارد، افزود: از این تعداد نیرو 400 نفر نیروی آزاده، جانباز و ایثارگر هستند و دو شهید از مجموعه شیلات گیلان تقدیم این نظام شده است.

این مسؤول با اشاره به موفقیت های اداره کل شیلات گیلان در عرصه های تولید و حفاظت از منابع آبزیان تصریح کرد: مجموعه شیلات گیلان کمترین بدهکاری را به بانک ها دارد و این نشان می دهد که پروژه های شیلات صرفه اقتصادی است.

قائم مقام مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به آغاز کار پروژه های پرورش ماهی در قفس، یادآور شد: پروژه مذکور بر اساس استعدادیابی و شناسایی از سوی شرکت رفاه نروژ در گیلان انجام می شود.

واعظی با تصریح بر اینکه اکنون در بخش آبزی پروی 70 هزار تن تولید داریم، خاطرنشان کرد: ظرفیت افزایش تولید به 200 هزار تن در سال وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام شیلات گیلان خبر داد اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آستارا

قائم مقام شیلات گیلان خبر داد اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آستارا