مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 11:562016-08-27اجتماعي

خودروهایی که تخلفات رانندگی برای آنها مجاز است!


جریمه خودروهای امدادی اتفاق جدیدی نیست، موضوعی که هر چند وقت یکبار در فضای رسانه ای کشور خبری از آن شنیده شده و برخی از افراد نیز نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر مهری درباره جریمه خودروهای امدادی اظهار کرد: آیین نامه ای در این زمینه وجود دارد که به آیین نامه راهور برای چگونگی تردد خودروهای امدادی در حال ماموریت مشهور است.

وی با بیان اینکه بر اساس بند 100 ماده یک و مواد 60 و 186 آیین نامه پلیس راهنمایی و رانندگی مصوب سال 84 وسایل امدادی در زمان انجام ماموریت از اعمال قانون یک سری تخلفات استثنا هستند، گفت: منظور از وسایل نقلیه امدادی بر اساس قانون وسایل نقلیه ویژه خدمات انتظامی ترافیکی، وسایل نقلیه پزشکی، وسایل نقلیه آتش نشانی و وسایل نقلیه امداد اضطراری، آب، برق و گاز هستند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه این خودروها نیز تنها در زمان انجام ماموریت مشمول این قانون می شوند، درباره چگونگی محرز شدن عملیات این خودروها نیز گفت: طبق قانون این خودروها باید در مرتفع ترین نقطه خود که قسمت سقف است چراغ گردان همراه با آژیر را نصب کنند و از نظر پلیس تنها آن دسته از خودروهایی در حال ماموریت هستند که یا چراغ گردان شان روشن بوده یا آژیرشان روشن باشد یا هر دو عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهایی که تخلفات رانندگی برای آنها مجاز است!

خودروهایی که تخلفات رانندگی برای آنها مجاز است!