مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 11:302016-08-27سياسي

ناگفته های جلسه نفتی غیرعلنی/خطر سلطه50ساله باشگاه نفت بر دولتها


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تشریح انگیزه های برخی مسئولان برای انتعقاد قرار داد های جدید نفتی نسبت به سلطه 50 ساله باشگاه نفت بر دولت ها در پی انعقاد این قرار داد ها هشدار داد.

- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: نزدیک به سه ساعت جلسه غیرعلنی به تعریف و تمجید از قراردادهای جدید نفتی و وزیر نفت اختصاص یافت و مطالبی که عمق کارشناسی نداشت مطرح شد و تنها 8 دقیقه به بنده و آقای خادمی به عنوان منتقدان قراردادهای نفتی وقت داده شد و تا آخر جلسه به این 8 دقیقه پاسخ داده شد.

وی افزود: مطالبی که ما ارائه کردیم کاملا کارشناسی بود و هر انسان منصفی می فهمید که مخالفت ما با اصل قراردادهای خارجی و سرمایه گذاری نیست.

کارشناسان نفتی و حقوقدانان نظرات مخالف خود را در خصوص الگوهای جدید قراردادهای نفتی اعلام کردند، سیاست های کلی نظام و قانون اساسی در این خصوص کاملا روشن است.

دهقان با بیان اینکه در مورد الگوی جدید قراردادهای نفتی نیز رهبر انقلاب اظهار نظر کردند و 15 محور را به عنوان ایرادات اعلام فرمودند گفت:خواسته ما کاملا روشن بود، باید 15 بندی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند اجرا شود؛ سوال ما این بود که چرا یک سال است در برابر اجرای این 15 بند مقاومت کرده و آن را اعمال نکردند؟ماجرای 2 نامه دفتر مقام معظم رهبری در خصوص قرار داد های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های جلسه نفتی غیرعلنی/خطر سلطه50ساله باشگاه نفت بر دولتها

ناگفته های جلسه نفتی غیرعلنی/خطر سلطه50ساله باشگاه نفت بر دولتها