مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 11:212016-08-27سياسي

عباسعلی کدخدایی: نمایشگاه عکس زیتون پیام مقاومت را منتقل می کند


سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس به نام زیتون گفت: در این نمایشگاه، با عکس هایی به ظاهر ساده، پیام مقاومت به مخاطبان منتقل می شود و در واقع می تواند در اتحاد بین مردم موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز، شنبه 6 شهریورماه از نمایشگاه عکس حسین مرصادی با عنوان به نام زیتون بازدید کرد.

کدخدایی در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقاومت در همه عرصه ها ارزشمند است، اظهار کرد: به پاس تشکر و قدردانی از دوستانی که در جبهه مقاومت سوریه مشغول هستند در چند سال گذشته فعالیت های فرهنگی و هنری بسیاری در کشور صورت گرفته است و گوشه کوچکی از این مقاومت را آقای مرصادی به تصویر کشیده اند.

وی ادامه داد: بیان و نشر مقاومت رزمندگان کشورمان و دیگر مسلمانان در کشورهایی همچون سوریه و عراق در جوامعی که دسترسی ندارند از نزدیک این مقاومت را ببینند و لمس کنند، بسیار کار ارزشمندی است.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه نتیجه مقاومت پیروزی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده اند که اگر امت اسلامی اتحاد داشته باشند، استکبار جهانی علی رغم تمام توانمندی های ظاهری خود، نمی تواند خدشه ای به ملت متحد مسلمان وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسعلی کدخدایی: نمایشگاه عکس زیتون پیام مقاومت را منتقل می کند

عباسعلی کدخدایی: نمایشگاه عکس زیتون پیام مقاومت را منتقل می کند