مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 10:502016-08-27حوادث

نتیجه پیوند صورت در یک سال (+عکس)


آتش نشانی که در جریان عملیاتی در سال 2001 صورتش را بطور کامل از دست داده بود، سال گذشته تحت عمل 26 ساعته پیوند صورت قرار گرفت و اکنون پس از یک سال با چهره ای کامل به جامعه بازگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گیزمگ، بیشتر اجزای صورت و سر پاتریک هاردیسون بر اثر این حادثه به شدت سوخته بودند، به حدی که دیگر قابل شناسایی نبود اما پس از انجام جامع ترین عمل پیوند صورت جهان در مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک، چهره وی کاملا تغییر کرده و پزشکان با بی سابقه خواندن آن، امیدوارند بتوانند نتایج مشابهی را بر روی موارد این چنینی در آینده شاهد باشند.

در سپتامبر 2011، هاردیسون و سه آتش نشان دیگر در حال عملیات نجات یک زن از درون یک خانه در حال سوختن بودند که سقف خانه فرو ریخت.

اگرچه هاردیسون با حبس نفس خود توانست ریه اش را نجات دهد اما صورت، سر، گردن و نیم تنه بالای بدن وی دچار سوختگی درجه سه شد و گوش ها، لبها، بخش زیادی از بینی و تقریبا همه بافت پلک چشم او از بین رفت.

در سال 2015، پس از سال ها درمان در بیمارستان و انجام بیش از 70 عمل جراحی، تیمی شامل 100 جراح و متخصص پزشکی به رهبری دکتر ادواردو رودریگز، رییس بخش جراحی پلاستیک هانس جورج ویس در مرکز پزشکی لانگون دانشگاه نیویورک یک عمل پیوند صورت بی سابقه روی هاردیسون انجام دادند که پیچیده تر از همه تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه پیوند صورت در یک سال (+عکس)

نتیجه پیوند صورت در یک سال (+عکس)