مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 09:462016-08-27سياسي

فرماندار شهرستان نور: پوشش مخابراتی شهرستان نور نگاه ویژه دولت را می طلبد


فرماندار شهرستان نور با اشاره به عدم پوشش مخابراتی تلفن همراه در ارتفاعات و مشکلات زیرساختی تلفن ثابت، خواستار نگاه ویژه دولت در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، هادی خنجری صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مدیرعامل پست بانک در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه راه ها از برجام نمی گذرد، اما برجام توانست سایه شوم جنگ را از کشور دور کند و به موفقیت های خوبی رسیدیم و باید تلاش کنیم تا به همه دستاوردها برسیم.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید در تنها بیمارستان دولتی شهرستان نور، در قالب طرح تحول سلامت، شاهد تغییرات اساسی در تجهیزات، امکانات، احداث خانه های بهداشت، آزمایشگاه مرکزی و .

با هزینه قریب به 11 میلیارد تومان بودیم.

فرماندار نور تصریح کرد: پروژه های مخابراتی، کشاورزی، برق، زیرساخت ها، مسکن و اقدامات فراوانی صورت گرفت اما شهرستان نور نیازمند توجه ویژه تری است تا با توجه به وسعت و جمعیت شناور و پراکندگی بتوان خدمات شایسته تر ارائه کرد.

این مسؤول با اشاره به عدم پوشش مخابراتی تلفن همراه در ارتفاعات و مشکلات زیرساختی تلفن ثابت، خواستار نگاه ویژه دولت در این زمینه شد.

* باید باورهای مردم را تقویت کرد امام جمعه نور نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم انتظار دارند خدمات را در معیشت خود لمس کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان نور: پوشش مخابراتی شهرستان نور نگاه ویژه دولت را می طلبد

فرماندار شهرستان نور: پوشش مخابراتی شهرستان نور نگاه ویژه دولت را می طلبد