مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 09:402016-08-27بين الملل

ادامه اختلاف آمریکا و روسیه بر سر سوریه


"؛ سخنگوی وزارت دفاع آْمریکا ، پنتاگون ، اعلام کرد هنوز توافق واقعی بین روسیه و آمریکا برای همکاری بر سر سوریه حاصل نشده است.

سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه با جان کری همتای آمریکایی خود درباره سوریه گفتگو و اعلام کرد دو کشور در ارتباط با مسئله سوریه به توافقات بهتری دست یافتند .

پیتر کوک سخنگوی پنتاگون روز جمعه گفت : برخی اختلافات در زمینه دستیابی به راه حل های پایدار کاهش یافته است اما همانطور که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد هنوز مسائلی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و در حال حاضر هیچ توافقی حاصل نشده است.

سمیر عیطه از اعضای حزب مخالف مجمع دموکراتیک سوریه هفته گذشته در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد آمریکا باید به دنبال همکاری عملی با ارتش سوریه باشد درست همانند روسیه که به دنبال همکاری عملی با مخالفان مسلح است تا آتش بس دائمی در سوریه برقرار و تروریست ها شکست داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک از واشنگتن ، سوریه از سال 2011 میلادی به صحنه جنگ داخلی تبدیل شده است و نیروهای وفادار بشار اسد رییس جمهور این کشور با گروه های تندرو و جناح های مخالف در این کشور درگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اختلاف آمریکا و روسیه بر سر سوریه

ادامه اختلاف آمریکا و روسیه بر سر سوریه