مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 09:152016-08-27ورزشي

جنگ قدرت در هیات مدیره استقلال/مجیدی جانشین منصوریان؟!


استقلالی ها چند روز پیش به دیدار سید حسن خمینی نوه بنیان گذار جمهوری اسلامی رفتند و گفته می شود این دیدار به درخواست افتخاری انجام شده بود تا به نوعی او برای رقبای پرنفوذ خود در هیئت مدیره باشگاه استقلال خط و نشان بکشد.

- این روزها استقلال شرایطی را تحربه می کند که طرفداران این تیم را حسابی نگران کرده است و به نوعی شرایط این روزهای این تیم جنگ قدرت در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی،این روزها استقلال شرایطی را تحربه می کند که طرفداران این تیم را حسابی نگران کرده است و به نوعی شرایط این روزهای این تیم جنگ قدرت در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه است.

در چند روزی که سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است هرکسی ساز خود را می زند و تعدادی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه می خواهند ثابت کنند که در این باشگاه جایگاه، قدرت افراد را نشان نمی دهند و به همین دلیل در پشت پرده تحرکاتی انجام می شود که این تیم را از جاده موفقیت دورتر از قبل می کند.

ماجرا هم به اختلاف بین سیدرضا اقتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال با شهاب جهانیان، رییس هیئت مدیره این باشگاه بر می گردد.

شهاب جهانیان که بعد از حذف مخالفانش از هیئت مدیره حالا از نظر قدرت به نفر اول این باشگاه تبدیل شده است، چند روز پیش از افتخاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ قدرت در هیات مدیره استقلال/مجیدی جانشین منصوریان؟!

جنگ قدرت در هیات مدیره استقلال/مجیدی جانشین منصوریان؟!