مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 07:402016-08-27اجتماعي

آتش سوزی های اندونزی، آسمان سنگاپور را تیره کرد


در فصل خشک منطقه، دود ناشی از آتش سوزی زمین های نخل و مزارع در اندونزی آسمان منطقه را از ابرهای سیاه پر می کند و نگرانی در مورد سلامت عمومی، گردشگری و خطوط هوایی را افزایش می دهد - بحران سالانه آلودگی هوا ناشی از آتش زدن مزارع پالم در اندونزی بار دیگر تکرار شد و کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار داد و سنگاپور وضعیت هوا را در سطح ناسالم اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این آلودگی های فرامرزی ناشی از دودهای آتش سوزی جنگل ها و مزارع جزیره سوماترا، سال گذشته نیز کشورهای سنگاپور، مالزی و بخشی از تایلند و فیلیپین را تحت تاثیر قرار داد و واکنش منطقه را بدنبال داشت.

در فصل خشک منطقه، دود ناشی از آتش سوزی زمین های نخل و مزارع در اندونزی آسمان منطقه را از ابرهای سیاه پر می کند و نگرانی در مورد سلامت عمومی، گردشگری و خطوط هوایی را افزایش می دهد.

ماهواره ها روز جمعه 138 منطقه آتش سوزی را در اندونزی ثبت کردند که دود ناشی از آن به سمت کشورهای همسایه از جمله سنگاپور در حرکت است.

شبکه خبر آسیا وابسته به سنگاپور روز شنبه اعلام کرد ساکنان بخش های مختلف این دولت – شهر جنوب شرق آسیا اکنون در حال تجربه آلودگی دیگری هستند و آلاینده های هوا از محدوده ناسالم فراتر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی های اندونزی، آسمان سنگاپور را تیره کرد

آتش سوزی های اندونزی، آسمان سنگاپور را تیره کرد