مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 07:262016-08-27سياسي

برنامه ششم بدون راهکار برای رفع بحران رکود، اشتغال و فرهنگ است


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری بر سیاست های اقتصاد مقاومتی هیچ راهکاری در برنامه ششم توسعه برای تحقق آن ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، سید ناصر موسوی لارگانی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مباحث اقتصادی و همچنین ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه راهکاری برای تحقق آن ارائه نکرده است.

مواد برنامه ششم توسعه کشور که هم اکنون در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می گیرد در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و همچنین مشکلات دیگر در اقتصاد راهکاری ندارد.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات اقتصاد کشور معضل بیکاری جوانان مخصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی است که برنامه ششم فاقد هرگونه برنامه ریزی برای آن است و موضوع اشتغال همچنان مورد غفلت واقع شده است.

موسوی لارگانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی نیز در برنامه ششم توسعه به طور کلی فراموش شده است،افزود: در سال های گذشته موضوع فرهنگ نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری بود بنابراین نکته قابل دفاعی در برنامه برای موضوع فرهنگ نیز وجود ندارد.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که دولت باید با همکاری مجلس شورای اسلامی کاستی های برنامه ششم توسعه را برطرف کند چرا که در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ششم بدون راهکار برای رفع بحران رکود، اشتغال و فرهنگ است

برنامه ششم بدون راهکار برای رفع بحران رکود، اشتغال و فرهنگ است