مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 05:162016-08-27سياسي

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان: قرآن کتاب وحدت بین تشیع و اهل سنت است


قرآن کتاب وحدت بین تشیع و اهل سنت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرکنگ، شامگاه جمعه مراسم اختتامیه قرآنی موسسه فرهنگی قرانی منهج الحیات بندر کنگ با حضور حسین هاشمی تختی رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان و محسن زینلی تختی مدیر کل کتابخانه های عمومی هرمزگان و جمعی ازمسوولین شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات الغدیر بندر کنگ برگزار شد.

در این مراسم منصور حسونی مدیر موسسه قرآنی منهج الحیات با ارائه گزارشی از عملکرد این موسسه قرآنی، اظهار داشت: استقبال باشکوهی از طرف همه اقشار خصوصا دانش آموزان از دوره های مختلف این اموزشگاه صورت گرفت.

وی افزود: بیش از 500 نفر در تابستان 95 در طرح اوقات فراغت این موسسه شرکت کردند و این خود جای بسی خوشحالی را دارد که جوانان و نوجوانان با قرآن انس گرفته اند.

مدیر موسسه قرآنی منهج الحیات اضافه کرد: قرآن کلام خداست و ما باید قرآن را فرا گیریم و به دیگران نیز یاد دهیم چرا که قرآن روش بهتر زندگی کردن را نیز به ما می آموزد.

در ادامه حسین هاشمی تختی رییس مجمع نمایندگان هرمزگان اظهار داشت: قرآن کتاب وحدت بین تشیع و اهل سنت است و همگان باید متمسک به این کتاب مبارک شوند.

وی افزود: امروز دشمنان در کمین جوانان هستند تا آن ها را به هر وسیله ممکن به انحراف بکشند و هجمه و توطئه گسترده فرهنگی علیه ما راه انداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان: قرآن کتاب وحدت بین تشیع و اهل سنت است

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان: قرآن کتاب وحدت بین تشیع و اهل سنت است