مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 00:262016-08-26ورزشي

دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور: 171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا است


در سراسر کشور 171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا و تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، بهروز منتقمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی خیرساز در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 171 پروژه ورزشی در سراسر کشور با مساحت 560 هزار مترمربع به دست خیرین در حال ساخت و تکمیل است که استان هرمزگان در کل کشور رتبه سوم را داراست.

وی با بیان این که 15 پروژه ورزشی در هرمزگان به دست خیرین ورزش در حال ساخت و تکمیل است، افزود: وزارت ورزش و جوانان بنا دارد تا تصدی گری در حوزه ورزش را به طور کامل به بخش خصوصی و یا خیرین واگذار کند و در این بخش عمدتا بر نظارت و کیفیت ارائه برنامه ها متمرکز شود.

دبیر مجمع خیرین ورزش یار کشور ادامه داد: معتقدیم که در حوزه ورزش هنوز از ظرفیت خیرین در استان های مختلف استفاده مطلوبی نشده و باید در این حوزه شاهد کارهای هر چه بیشتری باشیم چرا که ساخت فضاهای ورزشی تأثیر بسیاری بر سلامت جامعه داشته و از سازه ورزشی استفاده های زیادی می توان برد.

منتقمی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان در صدد ایجاد ستاد خیرین ورزش یار در کشور و ارتقای کمیته های خیرین در استان ها به مجمع خیرین در آنها است تا بتواند دامنه فعالیت های خیرین را در حوزه ورزش گسترش داده و برخی از حمایت ها و نیازهای خیرین را به طور بهتری پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور: 171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا است

دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور: 171 پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا است