مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 20:162016-08-26اجتماعي

فارس گزارش می دهد ترافیک 20 کیلومتری محور سمنان ـ مازندران


در حال حاضر شاهد ترافیک 20 کیلومتری در جاده سمنان به مازندران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ساری، در حال حاضر شاهد ترافیک 20 کیلومتری در جاده سمنان مازندران هستیم و حجم خودروها به حدی زیاد است که تردد به کندی یا اصلاً صورت نمی گیرد.

وعده های مسؤولان در مورد چهاربانده کردن این محور هنوز عملیاتی نشده، در صورتی که این مهم محقق شود شاهد حجم ترافیک به این صورت نخواهیم بود.

روستاهای بسیاری در بخش های دودانگه و چهاردانگه وجود دارد که بیشتر مردم روستا در روزهای پایانی هفته به محل خود مراجعه می کنند و هر هفته شاهد ترافیک سنگین و قفل شدن خودروها در این محور هستند.

در حال حاضر فصل برداشت شالی است و بیشتر کشاورزان در حال برداشت هستند و علاوه بر این با توجه به فصل تابستان و وجود جاذبه های تفریحی و توریستی در این محور شاهد حجم بسیار مسافر هستیم و این موضوع بر حجم ترافیک محور افزوده است.

با توجه به اینکه محور سمنان مازندران در تمام روزها به ویژه ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته شاهد حجم زیاد مسافر است می بینیم که محدودیت ترافیکی در این محور اعمال نمی شود و مردم نیز باید گرفتار صف های طولانی ترافیک شوند.

تنها سؤال مردم این است تا کی باید آرزوی دیرینه مردم محقق شود؟ *یک طرفه شدن مقطعی محور سمنان مازندران رییس پلیس راه مازندران در این باره در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ترافیک 20 کیلومتری محور سمنان ـ مازندران

فارس گزارش می دهد ترافیک 20 کیلومتری محور سمنان ـ مازندران