مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 17:002016-08-26سياسي

وزیر دادگستری: مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند


دشمن به دنبال آزار امنیتی ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان، با بیان اینکه منافقین کوردل با انقلاب و فرهنگ، سرمایه های مردم و نهضت بزرگ ما درافتادند و بزرگترین خیانت ها را در حق مردم روا داشتند، اظهار کرد: شهادت هزاران نفر از بهترین های این کشور بخشی از خیانت ها و ظلم های منافقین است.

وی با بیان اینکه اغلب بمبباران ها و جاسوسی ها توسط منافقین کوردل انجام می شد، افزود: اگر بنا باشد خیانت های این قوم روسیاه را بشماریم بسیار طولانی خواهد بود.

وزیردادگستری علت مشکلات اخیر کشور و بحث های هسته ای را منافقین عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از جاسوسی و دروغ پردازی منافقین استفاده کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

پورمحمدی با بیان اینکه منافقین پیوسته در حال خیانت و خباثت علیه ملت ایران هستند، عنوان کرد: دشمنان ما مترصد نابودی و لطمه زدن به نظام، فرهنگ و استقلال کشور هستند.

وی با بیان اینکه کینه توزی دشمن پایان ندارد و همچنان ادامه خواهدداشت، گفت: داعشی ها نیز اکنون کارهای 35 سال منافقین را پیش گرفته اند.

انقلاب در مسیر صحیح خود باقیمانده استوزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ما بر آرمان های خود استوار مانده است و انقلاب هنوز در مسیر صحیح خود حرکت می کند، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری: مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند

وزیر دادگستری: مسئولان نباید به مردم دروغ بگویند