مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 16:452016-08-26سياسي

خطیب جمعه زاهدان : تولیدات با کیفیت گامی در جهت اقتصاد مقاومتی


اجرای طرح های مختلف در کشور ، زمینه توسعه و آبادانی را فراهم کرده است - تلاشهای دولت در نقاط مختلف کشور ، قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صداو سیما ، امام جمعه موقت زاهدان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه اجرای طرح های مختلف در کشور زمینه توسعه و آبادانی را فراهم کرده است افزود: یکی از مهمترین طرح های اجرایی در استان طرح آبیاری 46 هزار هکتاری است که با اجرای این طرح تلاش می شود مناطق شمالی استان که روزگاری انبار غله ایران بود، احیا شود.

وی از طرح های صنایع پتروشیمی و طرح توسعه بندر شهید بهشتی هم به عنوان طرح های مهمِ در دست اقدام در استان یاد کرد که نفش مهمی در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد تلاش برای تولیداتِ با کیفیت و استفاده از تولیدات داخلی، قدم مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام حمیدی به طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت : اگرچه تا رسیدن به اهداف اصلی این طرح فاصله داریم اما شروع آن گامی موثر برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی است.

وی همچنین بصیرت افزایی و آگاهی در مقابل توطئه های دشمنان را مهم دانست و افزود : شناسایی راه حق و بالابردن بصیرت یکی از نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه زاهدان : تولیدات با کیفیت گامی در جهت اقتصاد مقاومتی

خطیب جمعه زاهدان : تولیدات با کیفیت گامی در جهت اقتصاد مقاومتی