مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 15:112016-08-26سياسي

امام جمعه شهر قدس: اقتدار امروز ایران به دلیل ایستادگی و روحیه ضداستکباری مردم است


امروز اگر ایران این گونه سرپاست به خاطر ایستادگی و روحیه ضداستکباری است که مردم و مسؤولان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه شهر قدس اظهار کرد: خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم، چراکه تقوا منشأ تمام خوبی هاست.

وی تصریح کرد: امروز همه ما باید تلاش کنیم تا کشور در همه امور در رأس قرار بگیرد و در این مسیر مسؤولان نیز باید از این موضوع مراقبت کنند تا کفار و دشمنان نتوانند به ما تعدی کنند و یا خود را کدخدا بدانند.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: دشمنان هر لحظه به دنبال این هستند که مشکلاتی را برای کشور عزیزمان ایجاد کنند، البته تابه حال این موارد با بیداری مسؤولان کشور و مردم همیشه نقش بر آب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد البته مسلمانان کوتاهی کردند، چراکه امروز در مواردی شاهد هستیم که دشمنان اسلام به کشورهای دیگر هجوم برده و بی دلیل آنها را به خاک و خون می کشند، البته به زودی جواب این جنایات خود را به عینه خواهند دید.

میراحمدی بیان کرد: امروز دیگر همه مسلمانان به پا خاسته اند و در مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند و به واقع امروز کار به جایی رسیده است که این مقاومت تأثیرات خود را گذاشته است و دشمنان ما امروز در تلاش هستند تا کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر قدس: اقتدار امروز ایران به دلیل ایستادگی و روحیه ضداستکباری مردم است

امام جمعه شهر قدس: اقتدار امروز ایران به دلیل ایستادگی و روحیه ضداستکباری مردم است