مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 15:112016-08-26سياسي

امام جمعه کازرون: اولویت دولت اقتصاد مقاومتی باشد و به مسائل فرعی ورود پیدا نکند


امام جمعه کازرون با انتقاد از بعضی رسانه ها و سیاسیون و مقامات که در عملکرد آنان اولویت ها جایشان را عوض کرده اند گفت: اولویت دولت اقتصاد مقاومتی باشد و به مسائل فرعی ورود پیدا نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کازرون، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به 23 ذی القعده روز زیارت ویژه امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از آرزوهایم این است که در مشهد یک حسینیه به نام شهرستان کازرون ایجاد شود که البته صحبت هایی با مسؤولان مشهد شده است و در حال پیگیری هستیم.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به هشتم شهریورماه سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت این شهیدان را نمونه ای از مدیران اسلامی، پاک و مردمی و نمادی از خدمت بی منت بر مردم دانست.

خرسند در ادامه بابیان اینکه در این ایام دولت مردان گزارش هایی از عملکردها و خدمات خود در طی این سه سال و اندی را ارائه می دهند خاطرنشان کرد: حمایت از دولت بر همگی ما لازم است و در کلیت نباید آن را تضعیف کرد.

امام جمعه کازرون اولویت دولت را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی دانست و با انتقاد از بعضی رسانه ها و سیاسیون و مقامات که در عملکرد آنان اولویت ها جایشان را عوض کردند اظهار داشت: اولویت دولت اقتصاد مقاومتی باشد و به مسائل فرعی ورود پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کازرون: اولویت دولت اقتصاد مقاومتی باشد و به مسائل فرعی ورود پیدا نکند

امام جمعه کازرون: اولویت دولت اقتصاد مقاومتی باشد و به مسائل فرعی ورود پیدا نکند