مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 15:102016-08-26سياسي

انتقاد موجب رشد است ، دولتمردان از انتقاد نگران نباشند


هفته دولت فرصت خوبی است تا خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عملکردشان را به مردم گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هشتم شهریور 1360 سالروز انفجار دفتر نخست وزیری ایران و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت : آنها افرادی ولایتمدار ، انقلابی و مخلص بودند که به دست چهره نفاق به سرکردگی استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به نامگذاری این روز به نام روز تروریسم در تقویم کشورمان اشاره کرد و افزود : ایام شهادت این دو شهید بزرگوار به عنوان هفته دولت به تاکید مقام معظم رهبری فرصت خوبی است تا خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عملکردشان را به مردم گزارش دهند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به رسم هر سال در این هفته نقشه راه یکسال را در دیدار با دولتمردان مطرح می فرمایند گفت : سخنان امسال ایشان در 7 محور بیان شد که یکی از موضوعات مهم مطرح شده اقتصاد مقاومتی بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به اقدامات خوب دولت در این زمینه اشاره کرد و افزود : با تلاش و فرماندهی رییس جمهور و استانداران اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی وارد ریل تحقق شده و بزودی آثار و برکات این تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد موجب رشد است ، دولتمردان از انتقاد نگران نباشند

انتقاد موجب رشد است ، دولتمردان از انتقاد نگران نباشند