مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 13:162016-08-26سياسي

در چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت کلنگ زنی فاز دوم آب رسانی به پشته زیلایی


در چهارمین روز از هفته دولت، فاز دوم آبرسانی به چهار روستای پشته زیلایی بخش سرفاریاب چرام کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از چرام، پیش از ظهر امروز در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار چرام، مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، فاز دوم آبرسانی به چهار روستای پشته زیلایی بخش سرفاریاب چرام کلنگ زنی شد.

جهانگیر احسانی در آیین کلنگ زنی این پروژه ب بیان اینکه مجتمع آب رسانی پشته زیلایی یکی از 19 مجتمع هایی استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: این مجتمع از محل صندوق توسعه ملی بوده که بالغ بر 25 میلیارد ریال در سال جاری اعتبار دارد.

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: این پروژه از محل اعتبارات ملی هم 500 میلیون تومان اعتبار دارد که 50 درصد تخصیص داده شد.

وی با اشاره به این مطلب که مجموعا این مجتمع 32 روستا با جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر را شامل می شود، خاطرنشان کرد: این بخش، آبرسانی به روستاهای گوشه،پلکی عبدی، جورک و دلی بجک را تامین می کند.

احسانی با اشاره به مشخصات پروژه، یک باب مخزن 100 مترمکعبی و 7 کیلومتر خط انتقال را از مشخصات پروژه آب رسانی به پشته زیلایی ذکر کرد و گفت: 4 کیلومتر از این خط انتقال 4 اینچ و 3 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت کلنگ زنی فاز دوم آب رسانی به پشته زیلایی

در چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت کلنگ زنی فاز دوم آب رسانی به پشته زیلایی