مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 13:112016-08-26سياسي

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد لزوم الگوبرداری از شهدای هفته دولت


باید برای الگوبرداری از شهدای هفته دولت گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پیرانشهر در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: باید از شهدای هفته دولت همچنین سایر شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در هفته دولت و سالروز شهادت رییس جمهوری ایران اسلامی رجایی و نخست وزیرشان حجت الاسلام باهنر قرار گرفته ایم، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور ما حداکثر استفاده را می کنند.

این مسؤول با بیان اینکه مردم ایران به ویژه نسل جدید و جوانان باید نسبت به توطئه های ایادی استکبار جهانی آگاه شوند، اضافه کرد: در این صورت همه توطئه ها و دسیسه های دشمن بی اثر خواهد شد که این موضوع در گروی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم است.

امام جمعه پیرانشهر بر لزوم نقد منصفانه عملکرد دولتمردان در هر دوره ای تاکید کرد و بیان داشت: ضمن اصرار داشتن بر تشریح نقاط ضعف، کاستی ها و مشکلات به هیچ عنوان زیبنده یک منتقد منصف نیست از طرف دیگر نباید صرفا بر اقدامات انجام گرفته تاکید کرده و مشکلات موجود را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد لزوم الگوبرداری از شهدای هفته دولت

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد لزوم الگوبرداری از شهدای هفته دولت