مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 12:412016-08-26فرهنگي

اهالی سینما درگذشت استاد رشیدی بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفتند


خانه سینما و اهالی هنر در پی درگذشت استاد داود رشیدی با درج پیام فوت این هنرمند پیشکسوت اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، خانه سینما و اهالی هنر در پی درگذشت استاد داود رشیدی با درج پیام فوت این هنرمند پیشکسوت اعلام کردند.

خانه سینما درطلاعیه ای اعلام کرد: با نهایت تاثر و تاسف ، اعلام می کنیم هنرمند نازنین و دوست داشتنی میهنمان ، استاد داود رشیدی بازیگر ارزشمند و پیش کسوت سینمای ایران دارفانی را وداع گفت .

هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما در کنار تمامی اعضای جامعه اصناف سینمای ایران ضمن آرزوی شکیبایی برای خانواده هنرمند و ارجمند ایشان بانو احترام برومند و سرکار خانم لیلی رشیدی ، این مصیبت بزرگ را به سینمای کشور تسلیت می گوید.

موزه سینما نیز در پیامی اعلام کرد: خبر کوچ اساتید فرهنگ و هنر تلخ است و با رفتن هر هنرمندی، بخش بزرگی از هنر این سرزمین به خاطره تبدیل و در نهایت برگی از دفتر تاریخ هنر ایران زمین می شود.

خبر درگذشت داود رشیدی هنرمند ارزنده تئاتر و سینما سخت و باور نکردنی است و متاسفانه باید پذیرفت که دُری گرانبها از هنر تئاتر و سینما از میان ما رفته است.

درگذشت داود رشیدی را به همسر، دختر و دیگر اعضای خانواده که در تمام لحظات بیماری این هنرمند فقید، او را تنها نگذاشتند تسلیت می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی سینما درگذشت استاد رشیدی بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفتند

اهالی سینما درگذشت استاد رشیدی بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفتند