مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 12:102016-08-26حوادث

کشف کانتینرهای قاچاق: انکار سازمان بنادر، اصرار ناجا


در حالی معاون وزیر راه کشف بزرگترین محموله قاچاق را از اساس رد کرده که جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:نیروی انتظامی مطابق حکم قضایی عمل کرده و در این پرونده مستندات، افراد،چرخه و میزان اقدامات انجام شده با جزییات کامل مشخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، پس لرزه های کشف بزرگترین محموله قاچاق کشور همچنان ادامه دارد.

حدود دوماه از اعلام کشف 210 کانتینر قاچاق می گذرد، پرونده ای که پای گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی به آن باز شده است.

اواخر تیرماه امسال فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 210 کانتینر حاوی کالای قاچاق به ارزش 190 میلیارد تومان از یک باند بزرگ قاچاق با استفاده از جعل اسناد در هرمزگان خبر داده و گفته بود: 23 نفر از رابطان و کسانی که در سازمان های مرتبط با این باند همکاری داشتند، دستگیر شدند.

ملکی با بیان این که در این پرونده قاچاقچیان با استفاده از جعل اسناد و همچنین ارتباط و نفوذ در دستگاه های مرتبط، اقدام به وارد کردن 210 کانتینر کالای قاچاق به کشور کرده اند، افزود: این افراد با استفاده از اسناد جعلی و نفوذ در برخی سازمان ها و ادارات مرتبط و همچنین پرداخت رشوه اقدام به واردات کالا می کردند که با درایت پلیس و کار اطلاعاتی و عملیاتی در 5 ماه پرونده کامل شد و افراد دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کانتینرهای قاچاق: انکار سازمان بنادر، اصرار ناجا

کشف کانتینرهای قاچاق: انکار سازمان بنادر، اصرار ناجا