مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 11:412016-08-26سياسي

وزیر ارتباطات خبر داد اختصاص 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای بابل


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان این دولت 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات به شهرستان بابل اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، محمود واعظی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل با بیان اینکه دولت دغدغه رفع معیشتی مردم طبقه متوسط و پایین جامعه را دارد، اظهار کرد: بیکاری دغدغه اصلی دولتمردان نظام است.

وی با اشاره به اینکه دولت به سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تایید رهبر معظم انقلاب، اعتقاد راسخ داشته و برای تحقق آن اقدام می کند، افزود: دولت سعی دارد رونق را به کشور برگرداند و تورم را کنترل کند، زمان تحویل نظام توسط دولت تدبیر و امید، تورم 40 درصد بود، سال گذشته نفت را 24 دلار فروختیم اما کشور را بدون هیچ مشکلی اداره کردیم و عملکرد بسیار مثبتی ارائه دادیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه رشد صنعت ما 8/8 است، تصریح کرد: در کشور به دنبال حل مشکلات هفت هزار و 500 مرکز کوچک و بزرگ تولیدی و ایجاد اشتغال تا پایان امسال هستیم که در چند ماه اخیر موفق به حل مشکل هزار و 300 واحد تولیدی شدیم و برای سه هزار واحد تولیدی نیز مقدمات کار فراهم شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی نیز در سال گذشته از 31 استان کشور 25 استان به بالندگی خوبی رسیدند ولی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات خبر داد اختصاص 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای بابل

وزیر ارتباطات خبر داد اختصاص 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای بابل