مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 11:212016-08-26فرهنگي

با نام داور زندگی فریدون اصفهانیان فیلم می شود


یک کارگردان زنجانی از ساخت فیلم زندگی فریدون اصفهانیان با نام موقت داور خبر داد.

- فرید ناصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فیلم مستندی از زندگی فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فوتبال کشور در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه این فیلم به مراحل مختلف زندگی این چهره ورزشی و اجتماعی استان و کشور می پردازد، گفت: این اثر که ژانر مستند و داستانی دارد در زنجان و تهران فیلمبرداری می شود.

این هنرمند زنجانی گفت: این فیلم بیشتر به زندگی ورزشی این شخصیت مشهور پرداخته و عضویت وی در شورای شهر زنجان را نیز روایت می کند.

ناصر با بیان اینکه ایده ساخت فیلم از مدت ها پیش با خود اصفهانیان در میان گذاشته شده و در نهایت با موافقت او فیلمنامه ای بر اساس جزییات زندگی وی توسط فرید ناصر نوشته شد که به زودی کلید می خورد، گفت: این فیلم که با نام موقت داور ثبت قانونی شده از محل هزینه های شخصی تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرید ناصر از فیلم سازان جوان زنجانی است که دارای کارهای متعددی از جمله فیلم کوتاه مجاز فیلم کوتاه عشق فیلم، فیلم کوتاه قاف، فیلم کوتاه ارزش، فیلم کوتاه دابسمش، فیلم کوتاه تلفن، مستند زندگی شیخ ابراهیم زنجانی، مستند بیست و یک (سفر خبرنگاران زنجان به نمایشگاه مطبوعات تهران) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نام داور زندگی فریدون اصفهانیان فیلم می شود

با نام داور زندگی فریدون اصفهانیان فیلم می شود