مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 08:102016-08-26اقتصادي

پژو 301 در راه بازار (+عکس)


وزارت صنعت، معدن و تجارت شروطی را در رابطه با انعقاد قراردادهای همکاری خودروسازان داخلی با شرکای خارجی تعیین کرده که یکی از مهمترین آنها، انتقال تکنولوژی و تولید خودروهای خارجی با حداقل 40 درصد ساخت داخل است.

- عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران خبر داد که مذاکرات برای تولید قطعات خودروهای جدید آغاز شده و خودروی پژو 301 به عنوان اولین خودروی خارجی با 40 درصد ساخت داخل اوایل سال آینده به تولید خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رضایی اظهار کرد: خوشبختانه در قراردادهای خارجی دو خودروساز بزرگ داخلی با خودروسازانی چون پژو و سیتروئن، موضوع انتقال تکنولوژی مد نظر قرار گرفته و طبق آن قرار است فن آوری ساخت قطعات این خودروها به قطعه سازان داخلی منتقل شود.

وی با بیان اینکه در قرارداد پیشین با پژو موضوع انتقال فن آوری مغفول مانده بود، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در آن زمان برای داخلی سازی قطعات خودروی پژو 405 هیچگونه مستندات فنی وجود نداشت و بسیاری از قطعات آن در ایران دوباره طراحی و مهندسی شد.

به گفته عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران این در حالیست که در قراردادهای جدید منعقده با خودروسازان خارجی موضوع انتقال تکنولوژی مد نظر قرار گرفته و به همین دلیل مستندات و مشخصات فنی - مهندسی قطعات این خودروها از سوی خودروسازان خارجی به قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژو 301 در راه بازار (+عکس)

پژو 301 در راه بازار (+عکس)