مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 08:102016-08-26اقتصادي

اعلام آمادگی بانک مسکن برای کاهش نرخ سود


مدیرعامل بانک مسکن در جلسه ای که در هیات دولت برگزار شد، نسبت به این موضوع اعلام آمادگی کرده است - مدیر امور طرح وبرنامه بانک مسکن با اشاره به اینکه بانک مسکن نسبت به کاهش نرخ سود تسهیلات اعلام آمادگی کرده است، گفت: 65 هزار و 590 نفر در صندوق پس انداز مسکن یکم سپرده گذاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدحسن مرادی در خصوص احتمال کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن و مدت بازپرداخت اقساط، گفت: مدیرعامل بانک مسکن در جلسه ای که در هیات دولت برگزار شد، نسبت به این موضوع اعلام آمادگی کرده است اما هنوز این موضوع نهایی نشده و به این معنی نیست که بررسی هایی در این خصوص صورت نگرفته باشد.

وی با بیان اینکه هنوز جمع بندی برای این موضوع انجام نشده است، افزود: اینکه سود تسهیلات مسکن کاهش پیدا کند و یا زمان بازپرداخت این وام کمتر شود بسیار اتفاق خوبی است اما یکسری بحث ها مطرح است که به مدل خودکفایی صندوق بازمی گردد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به اینکه صندوق پس انداز مسکن یکم یک صندوق خودکفا است و از محل سپرده های مردمی تشکیل می شود، اظهار داشت: در مدل خودکفایی حالت بهینه اینطور تعریف شده که مدت سپرده گذاری یکساله باشد و سالی یکبار هم تسهیلات پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بانک مسکن برای کاهش نرخ سود

اعلام آمادگی بانک مسکن برای کاهش نرخ سود