مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 06:252016-08-26سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور


امام جمعه رشت ، بر بهره مندی گیلان از اعتبارات ویژه مرتبط با محیط زیست و گردشگری تاکید کرد - نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم دولت برای پیشگیری از روند آلایندگی رودخانه ها، تالاب ها و طبیعت بکر گیلان تاکید کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله قربانی دیروز در دیدار با رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ورود انواع پسماندها و فاضلاب های خانگی، صنعتی و درمانی به آب های استان علاوه بر برهم زدن طبیعت زیبای گیلان ، عواقب ناگواری برای جامعه هدف که همان مردم استان و گردشگران سراسر کشور هستند خواهد داشت.

وی گیلان را محل تنفس مردم ایران در اوقات فراغت و استراحت عنوان کرد و افزود: در اکثر ایام تعطیل جمعیت 2 و نیم میلیونی استان حداقل به 2 برابر افزایش می یابد که از توجه هموطنان به ظواهر طبیعی و گردشگری گیلان است.

امام جمعه رشت از نماینده دولت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور خواست پیگیری های لازم را برای بهره مندی گیلان از اعتبارات ویژه مرتبط با محیط زیست و گردشگری دولت به عمل آورد.

خانم ابتکار نیز در گزارشی روند رسیدگی به معضلات محیط زیست و پسماندهای خانگی – صنعتی و بیمارستانی استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اقدامات مناسبی در گیلان برای ساماندهی روند دفع پسماندها و فاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور