مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 00:262016-08-25اجتماعي

فرماندار نکا: 57 مدرسه در شهرستان نکا نیاز به بازسازی دارند


38 مدرسه ابتدایی و 19 مدرسه راهنمایی در شهرستان نکا به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی مجدد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نکا، مدرسه مرحوم گلدوست در روستای کمیشان به همت خیر نواندیش مرحوم گلدوست بنا شده است که با دارا بودن هشت کلاس با اعتبار 17 میلیارد ریال پنج شنبه شب با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.

فرماندار نکا در حاشیه این مراسم در گفت وگو با فارس نکا گفت: افتتاح و بهره برداری از این مدرسه در روستای کمیشان موجب رشد علمی دانش آموزان می شود که باید این فضاهای استاندارد در شهرستان بیشتر شود.

جعفر احمدی با اشاره به مشکلات بخش فضاهای آموزشی در این شهرستان اظهار کرد: وجود 58 مدرسه به صورت چندپایه در این شهرستان از معضلاتی است که با آن روبرو هستیم و 38 مدرسه ابتدایی و 19 مدرسه راهنمایی به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی مجدد دارند.

وی با بیان اینکه علاوه بر مدرسه مرحوم گلدوست در کمیشان، مدرسه 6 کلاسه روستای تازه آباد نکا هم با اعتبار 5 میلیارد ریال بازسازی شده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد، ادامه داد: مهم ترین پروژه های در دست ساخت آموزش و پرورش نکا، پروژه مدرسه 12 کلاسه بهپاک و 12 کلاسه مسکن مهر است که با قوت در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نکا: 57 مدرسه در شهرستان نکا نیاز به بازسازی دارند

فرماندار نکا: 57 مدرسه در شهرستان نکا نیاز به بازسازی دارند