مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 23:162016-08-25بين الملل

وزارت دفاع آمریکا: شناور ایرانی غیرحرفه ای عمل کرد و ما مجبور شدیم شلیک کنیم


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می گوید خلیج فارس منطقه مهمی از دنیاست و آمریکا دوست ندارد در آن درگیری باشد ولی ملوانان آمریکایی مجبور شده اند برای جلوگیری از افزایش بیشتر تنش ها، - به سمت قایق ایرانی شلیک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل "، پیتر کوک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه ها، به رویارویی سه شنبه و چهارشنبه شناورهای ایرانی با کشتی های آمریکا در تنگه هرمز و شمال خلیج فارس پرداخت.

آمریکایی ها می گویند که سه شنبه این هفته چند شناور ایرانی در تنگه هرمز به نزدیک یک شناور آمریکایی آمده اند و این اقدام از نظر آمریکایی ها غیرحرفه ای و خظرناک بوده است؛ امروز هم اعلام شد که روز چهارشنبه، یک قایق تندروی ایرانی به 2 کشتی نظامی آمریکایی و یک کشتی نظامی کویتی نزدیک شده که یکی از شناورهای آمریکایی 3 تیر اخطار به سمت آن شلیک کرده است؛ حادثه دوم در آب های شمالی خلیج فارس واقع شده است.

در حال تکمیل .

http://fna.

ir/7ED3JO نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع آمریکا: شناور ایرانی غیرحرفه ای عمل کرد و ما مجبور شدیم شلیک کنیم

وزارت دفاع آمریکا: شناور ایرانی غیرحرفه ای عمل کرد و ما مجبور شدیم شلیک کنیم