مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 23:102016-08-25سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج مهدی عراقی


مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج مهدی عراقی در مسجد قبای تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، در این مراسم که همزمان با روز بسیج اصناف و با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: فرهنگ شهادت طلبی از سرمایه های معنوی اصلی جامعه ماست که باید برای جوانان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی افزود: همواره باید یاد شهدا گرامی داشته شود و از شهدا در همان راه ارزشی که برایش جان دادند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملتی که شهید داده به هیچ وجه نباید احساس حقارت کند، گفت: راه شهدا؛ رسیدن به استقلال، آزادی و سربلندی ملت بود.

حجت الاسلام تقوی افزود: نباید بگذاریم شهدا و فرهنگ شهادت به فراموشی سپرده شود و همواره باید راه و اندیشه و باورهای آنان برای مردم به ویژه جوانان بازگو شود.

وی همچنین با یادآوری نقش اساسی بازار در تحولات بنیادین کشور گفت: بازار همواره از پشتوانه های قدرتمند و مطمئن انقلاب های دینی و مذهبی کشور بوده که همواره پشت سر مرجعیت و روحانیت حرکت کرده است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور از شهید عراقی به عنوان مبارزی بازاری که همیشه در صحنه بود یاد کرد و افزود: شهید عراقی در برابر سخت ترین شکنجه ها ایستادگی کرد اما اسرار انقلاب را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج مهدی عراقی

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج مهدی عراقی