مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 21:252016-08-25ورزشي

رونالدو دوباره مرد سال فوتبال اروپا شد


کریس رونالدو کسی که با پرتغال در جام ملتهای اروپا جام را بالای سر برد حالا در کمتر از چند ماه توانست مرد سال فوتبال اروپا شود.

- مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید که فصل 16-2015 بهترین سال دوران بازیگری اش بود، به عنوان برترین بازیکن فوتبال اروپا در سال 2016 معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، همان طور که انتظار می رفت، کریستیانو رونالدو، مزد بازی های خوب خود در فصل اخیر فوتبال اروپا را که به گفته خودش بهترین فصل از دوران بازیگری اش بود، با کسب عنوان بهترین بازیکن قاره سبز در سال 2016 گرفت.

رونالدو فصل گذشته نه تنها با رئال مادرید برای دومین بار در عرض سه سال اخیر (مجموعاً برای سومین بار) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، بلکه با زدن 16 گل، آقای گل آن رقابت ها نیز شد.

رونالدو دو ماه پس از قهرمانی اش در مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز، مهم ترین تورنمنت فوتبال ملی قاره اروپا یعنی یورو را هم به همراه تیم ملی پرتغال فتح کرد و در ثبت اولین افتخار بزرگ در فوتبال ملی کشورش سهم ویژه ای داشت.

مهاجم پیشین منچستریونایتد با کسب بیشترین آرا از سوی نمایندگان اتحادیه ها و فدراسیون های عضو یوفا، در حالی به عنوان برترین بازیکن قاره سبز در سال 2016 معرفی شد که برای کسب این عنوان رقبایی مانند هم تیمی ولزی اش گرث بیل و نیز آنتوان گریزمان، مهاجم فران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونالدو دوباره مرد سال فوتبال اروپا شد

رونالدو دوباره مرد سال فوتبال اروپا شد