مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 20:512016-08-25ورزشي

حضور دو ورزشکار کردستانی در رقابت های بین المللی پینگ پنگ جام فجر


متین حیدری در بخش پسران و فردوس سلیمی در رقابت های زنان، دو ورزشکار کردستانی هستند که در رقابت های بین المللی پینگ پنگ جام فجر حضور خواهند یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، یازدهمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر جوانان و نوجوانان به مدت 3 روز در بخش دختران و پسران به میزبانی قزوین برگزار می شود.

این مسابقات با حضور 6 کشور خارجی برگزار می شود و در روزهای 6 الی 8 شهریورماه بازی های خود را برگزار می کنند.

در این مسابقات، تیم های بلاروس، آذربایجان ، هندوستان و ترکمنستان در بخش دختران و تیم های بلاروس، آذربایجان، هندوستان، ترکمنستان و لبنان در بخش پسران اعلام آمادگی کرده اند.

متین حیدری در بخش پسران و فردوس سلیمی در رقابت های دختران، دو ورزشکار کردستانی هستند که در رقابت های بین المللی پینگ پنگ جام فجر به مصاف حریفان خود می روند.

گفتنی است، این مسابقات در دو قسمت تیمی و انفرادی و در دو بخش نوجوانان و جوانان پسر و دختر برگزار می شود، انتهای پیام/79004/ج10/ http://fna.

ir/IBG2TM نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو ورزشکار کردستانی در رقابت های بین المللی پینگ پنگ جام فجر

حضور دو ورزشکار کردستانی در رقابت های بین المللی پینگ پنگ جام فجر