مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 19:312016-08-25سياسي

مدیر کل اوقاف مازندران: فعالان قرآنی برای گسترش تمدن سازی دینی در جامعه تلاش کنند


مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: فعالان قرآنی از توانمندی های خود برای گسترش گفتمان قرآنی و تمدن سازی دینی در جامعه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ساری، ستار علیزاده عصر امروز در جمع کارشناسان قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان، با اشاره به لزوم گسترش گفتمان قرآنی در کشور، گفت: حاکم شدن گفتمان قرآنی در جامعه سبب گسترش سبک زندگی قرآنی مورد نظر مقام معظم رهبری می شود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی قرآنی در طول 10 سال اخیر از دغدغه های مقام معظم رهبری در بیانات و جلسات مختلف بیان شده است، افزود: هدف آموزه های قرآنی، ایجاد و تقویت سبک زندگی قرآنی و اسلامی است و سبک زندگی ما باید در جامعه منطبق با آموزه های دینی و قرآنی باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر لزوم معرفی الگو های دینی و قرآنی در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: پیامبر اعظم در قرآن کریم به عنوان الگوی کامل در جامعه معرفی شده است و رفتار و نحوه زندگی پیامبر گرامی اسلام باید در جامعه نمود داشته باشد.

این مسؤول بر تلاش فعالان دینی و قرآنی برای تمدن سازی اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالان قرآنی از توانمندی های خود برای گسترش گفتمان قرآنی و تمدن سازی دینی در جامعه تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل اوقاف مازندران: فعالان قرآنی برای گسترش تمدن سازی دینی در جامعه تلاش کنند

مدیر کل اوقاف مازندران: فعالان قرآنی برای گسترش تمدن سازی دینی در جامعه تلاش کنند