مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 18:412016-08-25اقتصادي

افتتاح فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی گرمسار


کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با سومین روز از هفته دولت به زمین خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، اسحاق جهانگیری و محمد رضا نعمت زاده در ادامه سفر یکروزه خود به سمنان همزمان با سومین روز از هفته دولت عصر پنج شنبه با ورود به گرمسار در آیین کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با حضور استاندار سمنان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی حضور یافتند.

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در زمینی به وسعت دو هزار هکتار در زمره بزرگترین مناطق و شهرک های صنعتی استان سمنان و شرق پایتخت محسوب می شود که فاز نخست اجرایی آن با زیرساخت های آب و انرژی، تجهیز 120متر مربع ساختمان اداری و 250 هکتار خیابان کشی، زیرسازی و آسفالت مجموعه انجام و فاز دوم آن با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز می شود.

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در کیلومتر 15محور گرمسار قم و در فاصله 80 کیلومتری تهران در مجاورت خط راه آهن و کریدور شمالشرق در حالی قرار گرفته که زمین این مجموعه به دلیل مباحث محیط زیستی یکبار در سال تاریخ 22 مهر ماه سال 94 با مصوبه هیئت دولت جابجا شد.

مصوبه اجرایی این منطقه اقتصادی پس از صدور در سال91، ابتدا قرار بود در مکانی دیگر احداث شود اما آیین کلنگ زنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

افتتاح فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی گرمسار