مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 16:312016-08-25ورزشي

معاون استاندار مازندران: تعریض جاده بهنمیر ـ بابل تسریع شود


معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مردم بهنمیر تعریض جاده بهنمیر به بابل است، گفت: بازگشایی این محور باید هر چه زودتر در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابلسر، علی نبیان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی روستای عزیزک بهنمیر با اشاره به اقدامات دولت در بحث اتمام پروژه های نیمه تمام و توجه به اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها، اظهار کرد: با اقدامات خوب و موثر دولت در بحث اجرای پروژه های نیمه تمام و توجه به عمران و آبادانی سطح روستاها امروز بیش از پیش شاهد آرامش، آسایش و نشاط در بین مردم مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های متعدد در سطح استان حاصل زحمات مسؤولان استانی، شهرستانی و کشوری با مشارکت مردم فهیم مازندران بود، افزود: دهیار دهستان عزیزک توانست با کمک مردم و مسؤولان پروژه بزرگی که چندین سال نیمه کاره رها شده و از نیازهای اصلی مردم روستا بود به اتمام رساند و این امر نشان دهنده تدبیر دولت در زنده کردن امید به زندگی مردم است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در هفته دولت 779 پروژه با اعتبار 623 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: این اقدامات، اقدامات ارزنده ای است که باید ارج نهاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار مازندران: تعریض جاده بهنمیر ـ بابل تسریع شود

معاون استاندار مازندران: تعریض جاده بهنمیر ـ بابل تسریع شود