مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 14:262016-08-25سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: نیروگاه زنجان از طرح های ملی اقتصاد مقاومتی است


نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان یکی از پروژه های ملی اقتصاد مقاومتی است که دولت در اجرای آن همت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، حسین علی امیری ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان یک اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فصل جدیدی از همکاری های بین المللی و حضور در جامعه جهانی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انتخابات سال 92 شاهد اعمال تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که رییس جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح کرد حل موضوع هسته ای و در واقع گشودن فصل جدیدی در روابط بین‎المللی و حضور در جامعه جهانی و به سامان رساندن پرونده انرژی هسته ای بوده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه پرونده انرژی هسته ای با تلاش مجاهدانه تیم مذاکره کننده و مدیریت رییس جمهور و رهنمودهای مقام معظم رهبری به نتیجه رسید، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با یک قطعنامه آثار حقوقی همه قطعنامه های صادره از سر کشور و ملت عزیز برداشته شد.

*به رسمیت شناختن حق فعالیت هسته ای ایران توسط جامعه جهانی وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ما در جامعه جهانی حضور داشته و فعالیت داریم و جامعه جهانی امروز حق فعالیت انرژی هسته‎ ای ما را به رسمیت شناخته است، اضافه کرد: در حال حاضر کیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: نیروگاه زنجان از طرح های ملی اقتصاد مقاومتی است

معاون پارلمانی رییس جمهور: نیروگاه زنجان از طرح های ملی اقتصاد مقاومتی است