مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 12:552016-08-25سياسي

برنامه ریزی برای ایجاد 500 هزار شغل ؛ امسال


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعا ت گفت: دولت امسال برای ایجاد 500 هزار شغل جدید در کشور برنامه ریزی کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"ی، واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان افزود : اینکه اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم از دغدغه های مهم دولت بوده و هست، امسال برای ایجاد500 هزار شغل جدید برنامه ریزی کردیم.

محمود واعظی با بیان اینکه دولت، مردمی و تنها هدفش خدمت رسانی به مردم است افزود: در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی دولت و با همراهی و هماهنگی و تعامل بین قوا، امروز آرامش خوبی در کشور حاکم است که به رشد و توسعه منجر خواهد شد.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جلسه هیئت دولت برای اطلاع رسانی اقدامات دولت گفت: مذاکرات و رفع تحریم ها، یکی از اقدامات خوب دولت در زمینه سیاست خارجی بود و دکتر روحانی بارها اعلام کرده است که کابینه بنده، فراجناحی و متعلق به همه دلسوزان نظام و کشور است.

عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان شیروان نیز در این جلسه با اعلام افزایش 68درصدی اعتباری طرح های قابل افتتاح این شهرستان نسبت به پارسال گفت: بیشترین اعتبارات با 19میلیارد تومان به 5 طرح آب رسانی روستایی، 5طرح عمرانی شهر شیروان با 10میلیارد تومان، 7طرح گاز رسانی با 9میلیارد تومان و 8طرح کشاورزی با 5میلیارد و 600میلیون تومان اختصاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ایجاد 500 هزار شغل ؛ امسال

برنامه ریزی برای ایجاد 500 هزار شغل ؛ امسال