مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 12:552016-08-25سياسي

شهرداری خیلی از اموال و املاک بنیاد را برده


اشاره علی لاریجانی به نامعلوم بودن سرنوشت گزارش تحقیق وتفحص از بنیاد شهید کافی بود تا دوباره این موضوع به صدر خبرها برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، دیروز امیر خجسته، رییس کمیته تحقیق وتفحص، در حاشیه جلسه علنی مجلس، با برگزاری یک نشست خبری، به بیان بخش هایی از تخلفات احرازشده در این تحقیق وتفحص پرداخت، از پیگیری موضوع ازسوی دستگاه قضایی خبر داد و تصریح کرد به زودی برخی افراد در این زمینه بازداشت خواهند شد.

خجسته در این نشست خبری با بیان اینکه برخی ها در مجلس نهم فشار آوردند و نگذاشتند تحقیق وتفحص به نتیجه برسد، گفت: ریاست محترم مجلس با دادستان هماهنگ کرد و من گزارش را در اختیار آنها قرار دادم و به لطف خدا، امروز در شعبه هفتم دادسرای کارکنان دولت این پرونده در حال پیگیری است و برخی از اموال بیت المال هم برگشته است .

خجسته با اشاره به اینکه این پرونده مختومه نشده و تعدادی در شرف دستگیری هستند، گفت: 45 نفر در سه سال گذشته در این پرونده کار کردند و باید گفت 300 تا 400 میلیون تومان پول صرف شده در این پرونده مبلغ درخور توجهی در مقابل چند صد میلیارد تومان بیت المال نیست .

ردپای معاون امور مجلس زریبافان در تخلفاتخجسته در بخشی از این نشست خبری در پاسخ به سؤالی درباره معاون سابق امور مجلس بنیاد شهید، با تأکید بر اینکه ما در این پرونده هیچ سندی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری خیلی از اموال و املاک بنیاد را برده

شهرداری خیلی از اموال و املاک بنیاد را برده