مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 09:252016-08-25اقتصادي

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمد


50 میلیارد ریال اعتبار به صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمداختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"،مرکز کهگیلویه وبویر احمد، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 50میلیارد ریال اعتبار به صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

ربیعی در یاسوج گفت: با اختصاص این اعتبار 320 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اشتغالزایی دربخش های مختلف از جمله گردشگری این استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان در بخشهای کشاورزی ، صنعت و گردشگری از عبور بیش از 8 میلیون نفرگردشگر در سال از محور های این استان خبر داد و گفت: قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد در ردیف مقاصد خوب گردشگری کشور بستری مهم برای سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کرده است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیمه شدن 11 میلیون نفر حاشیه نشین و کارگران مشاغل غیر رسمی را از جمله ی مصادیق طرح تکاپو برشمرد و گفت: 90درصد منابع این صندوق به شبکه سازی کسب و کار خرد و متوسط مرتبط است.

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید هم از حمایت این صندوق از ایده هایی که به محصول تبدیل شوند خبر داد و گفت:حمایت این مشاغل در سه سال گذشته در مقایسه با 3 سال قبل از آن 8/2دهم برابرافزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمد

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به صندوق کار آفرینی امید کهگیلویه و بویر احمد