مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 09:162016-08-25سياسي

معاون اول رییس جمهوری: بستر احساس رضایت سرمایه گذاران در کشور فراهم شود


امروز باید بستر احساس رضایت سرمایه گذاران بخش های مختلف در کشور فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دامغان، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در آیین افتتاح واحد ذوب و ریخته گری مجتمع فولاد کویر دامغان در سخنانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این 2 شهید بزرگوار درس اخلاص، مردمی بودن و تلاش بسیار را در عرصه خدمتگزاری برای همه ما به یادگار گذاشتند و امروز نیز هرکس زحمت بیشتری را برای خدمت به مردم بکشد، مشابه شهیدان رجایی و باهنر کار کرده است.

وی گفت: از شهدای عزیز و بزرگوار بخصوص شهیدان دولت که خدمات ارزنده ای به نظام اسلامی ارائه کرده اند، باید در هفته دولت به خوبی تقدیر شود و دستاوردهای نظام را به مردم منعکس کنیم.

معاون اول رییس جمهور افزود: در هفته دولت فرصتی فراهم آمد تا به استان سمنان سفر کنیم، اما چون مبنای این سفر، افتتاح چند پروژه از قبل برنامه ریزی شده بود، توفیق نشد که در خدمت مردم نیز باشیم.

جهانگیری افزود: صاحبنظران و کارشناسان به مناسبت هفته دولت باید از اقدامات مثبت دولتمردان و اشکالات دولتی ها بگویند تا کشور به رشد و توسعه برسد.

جهانگیری افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، باید جهادی در این عرصه کار کرد و در دیداری که دیروز هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهوری: بستر احساس رضایت سرمایه گذاران در کشور فراهم شود

معاون اول رییس جمهوری: بستر احساس رضایت سرمایه گذاران در کشور فراهم شود