مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 00:262016-08-24سياسي

فرماندار میاندورود: نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی لحاظ شود


فرماندار میاندورود با اشاره به اینکه گرفتن اعتبارات بسیار سخت است، گفت: هرگز نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی را لحاظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از میاندورود، ارسطو قادری چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان که در روستای طبقده بخش گهرباران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: با هدایت مقام معظم رهبری توطئه دشمن فروکش می کند که اگر در مسیر آسیب ها در هر حوزه ای، درایت مقام معظم رهبری نباشد در نتیجه دچار مشکل می شویم.

فرماندار میاندورود هفته دولت را متعلق به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران در نمایشگاه هفته دولت که در نخستین روز افتتاح شد، عملکرد دولت را به عنوان نماینده بیان کنند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید در مدیریت تدبیر به خرج دهیم، افزود: دولت با تدبیر و امید راهی را آغاز کرد که همه ما موظف به ادامه آن هستیم.

قادری یادآور شد: برای بیان موضوعی از کسی هراس نداشته باشید، عده ای دوست ندارند موفقیت ها و این فضای همدلی و تعامل را ببیند که در این زمینه باید آگاه باشیم.

وی با اعلام اینکه شکوفایی در حوزه آموزش و پرورش پیشرفت و شکوفایی شهرستان را به دنبال دارد، ادامه داد: رتبه آوردن دانش آموزان نشانه همت و دلسوزی معلمان و مربیانی است که در این مسیر حساس فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار میاندورود: نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی لحاظ شود

فرماندار میاندورود: نباید در توزیع اعتبارات مسائل سیاسی لحاظ شود