مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 17:062016-08-24اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش میاندورود: مسدود شدن حساب بازنشستگان فرهنگی مسئله استانی است


مدیر آموزش و پرورش میاندورود مسدود شدن حساب بازنشستگان فرهنگی اشاره کرد و گفت: این مشکل از شهرستان نیست بلکه به استان مرتبط است و باید رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از میاندورود، بهروز عرب خزائلی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در روستای طبقده بخش گهرباران برگزار شد با اشاره به اینکه باید برای رسیدن به اهداف آموزشی، فرهنگی و هنری فعال باشیم، اظهار کرد: افتخاراتی که توسط دانش آموزان و مربیان فرهنگی کسب می شود در جای خود قابل قدردانی است.

وی بیان کرد: با کمتر از 8 هزار دانش آموز میاندورودی افتخارات بسیاری در حوزه آموزش و پرورش به دست آوردیم که نسبت به گذشته در سال جاری از 29 به رتبه 27 ارتقا پیدا کردیم.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود با اعلام اینکه نخستین بار مجوز پژوهش سرای دانش آموزی را دریافت کردیم، یادآور شد: در دو مراسم استانی به عنوان پایلوت انتخاب شدیم.

این مسؤول اضافه کرد: برگزاری یادواره 2 هزار شهدای فرهنگی و دانش آموزی را داشتیم که تندیس یادواره شهدا به این شهرستان تعلق گرفت.

عرب خزائلی با بیان اینکه هنوز برخی از افراد آن گونه باید و شاید شناخت چندانی از این شهرستان ندارند، افزود: تا نام میاندورود به زبان می آید اظهار بی اطلاعی از منطقه ای که وصل به ساری و نکا است، می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش میاندورود: مسدود شدن حساب بازنشستگان فرهنگی مسئله استانی است

مدیر آموزش و پرورش میاندورود: مسدود شدن حساب بازنشستگان فرهنگی مسئله استانی است