مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 15:112016-08-24سياسي

آقای روحانی به جای پرداختن به موضوعات کم اهمیت سرنوشت فیش های نجومی را مشخص کنید


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به سخنان رییس جمهور در مورد اجرای کنسرت ها گفت: آقای رییس جمهور به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی کشور و پاسخگویی در مورد سرنوشت صاحبان فیش های نجومی، - این چنین موضوعات کم اهمیتی در دستور کار رییس جمهور کشور قرار گرفته است؟ اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید آقازاده، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه کشور قانون دارد و تنها قانون درباره لغو کنسرت ها تصمیم می گیرد، بیان داشت: لازمه هر پیشرفتی نگاه واقع بینانه و منطقی داشتن به جریانات و البته درک صحیح داشتن از وعده های الهی است.

امروز پس از زحمات حضرتعالی و همکارانتان هنوز مشکلات زیادی در عرصه بیکاری، رکود و غیره گریبان گیر ملت است که عزم جدی و نگاه واقع بینانه ترتان را جهت حل آنها می طلبد.

وی افزود: خوشبختانه امروز بدعهدی آمریکا و غرب در قضیه برجام به دولت و رسانه ها ثابت شد و امیدواریم همه سیاسیون ما، از تجربه برجام و بدعهدی های طرف مقابل و عهدشکنی های او درس عبرت بگیرند و باقی مانده نگاه ملتماسانه خود را از دست این جهانخواران برگیرند و بدانند که اگر این چنین نشود از این وهم، آورده ای بهتر از هیچ برج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی به جای پرداختن به موضوعات کم اهمیت سرنوشت فیش های نجومی را مشخص کنید

آقای روحانی به جای پرداختن به موضوعات کم اهمیت سرنوشت فیش های نجومی را مشخص کنید