مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 15:012016-08-24اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: نیاز مناطق جدید الاحداث قم به 100 واحد آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: بر اساس بررسی های انجام شده با مسکونی شدن واحدهای آپارتمانی در مناطق جدیدالاحداث، به حداقل 100 واحد آموزشی دیگر در این مناطق نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم حمیدرضا شیخ الاسلام ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفت پروژه آموزشی و پرورشی که در دبیرستان قدس برگزار شد، با بیان اینکه در مناطق جدید شهری، مانند پردیسان و منطقه مسکونی مقابل بوستان علوی، نیاز فراوانی به زمین آموزشی وجود دارد، اظهار کرد: شهرها رو به توسعه هستند، بنابراین باید فضای آموزشی مورد نیاز برای ارائه آموزش ها وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده با مسکونی شدن واحدهای آپارتمانی در مناطق جدیدالاحداث، به حداقل 100 واحد آموزشی دیگر در این مناطق نیاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه خیران همکاری خوبی در احداث مدارس دارند، گفت: اکنون شاهد هستیم در احداث بسیاری از فضاهای آموزشی خیران به صورت داوطلبانه ورود پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد خیران آمادگی خود را برای احداث مدرسه اعلام کردند ولی زمین مورد نیاز برای احداث بناهای آموزشی وجود ندارد.

انتهای پیام/78003/خ20 http://fna.

ir/4MF2Q9 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: نیاز مناطق جدید الاحداث قم به 100 واحد آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: نیاز مناطق جدید الاحداث قم به 100 واحد آموزشی