مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 14:562016-08-24اقتصادي

خودزنی نفتی از نوع فریز!


موسسه گلدمن ساکس اعلام کرد، اوپک و برخی از تولید کنندگان غیرعضو این سازمان ممکن است در مذاکرات غیررسمی ماه آینده، بر سر فریز تولید توافق کنند، - اما چنین توافقی به ضرر خود آنها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، موسسه گلدمن ساکس در گزارش خود عنوان کرد که اوپک و برخی از تولید کنندگان غیرعضو این سازمان ممکن است در مذاکرات غیررسمی ماه آینده، بر سر فریز تولید توافق کنند، اما چنین توافقی به ضرر خود آنها خواهد بود زیرا در نهایت به نفع تولید کنندگان دیگر تمام خواهد شد.

تحلیلگران گلدمن ساکس از جمله دامین کوروالین، دیروز در گزارشی نوشتند، چنین توافقی نشانه ای از همکاری وزیر انرژی جدید عربستان پس از 6 تلاش نافرجام خواهد بود.

در این گزارش همچنین آمده است، محدود کردن تولید اگر منجر به افزایش قیمت ها و افزایش عرضه سایر تولید کنندگان شود، احتمالا برای اعضای اوپک سودی نخواهد داشت.

بهبود روابط بین طرف های درگیر در مناطقی که با اختلال تولید مواجه اند، بیشتر بر برقراری توازن مجدد در بازار تاثیر خواهد داشت تا فریز تولید اوپک.

زیرا چنین فریزی تنها سطح تولید را در ارقام بی سابقه حفظ خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: همچنین با توجه به افزایش 28 درصدی تعداد سکوهای حفاری نفت شیل در امریکا از ماه می تاکنون، فریز تولید اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی نفتی از نوع فریز!

خودزنی نفتی از نوع فریز!