مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-24اقتصادي

در دومین روز از هفته دولت 15 خانوار مددجوی کمیته امداد در قروه دارای سرپناه شدند


در دومین روز از هفته دولت با تحویل 15 واحد مسکن به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در قروه، این خانوارها دارای سرپناهی امن و مقاوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قروه، علیرضا خوشبخت در مراسم بهره برداری از واحدهای مسکونی مددجویی که ظهر امروز در شهر دلبران انجام شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین نیازهای مددجویان این نهاد را نیز به مسکن و سرپناه است.

وی افزود: این نیاز مبرم در سبد هزینه های خانوار عادی 50 درصد را شامل می شود که در سبد خانوارهای نیازمند به 65 درصد هم می رسد.

خوشبخت با بیان اینکه مسکن مورد افتتاح با 70 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 90 مترمربع احداث شده است ، گفت: برای احداث این واحد 360 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 200 میلیون ریال آن از محل منابع امداد و 160 میلیون ریال کمک های خیرین و آورده مددجویان است.

مدیر کمیته امداد قروه مجموع اعتبار هزینه شده برای احداث این 15 واحد مسکن مددجویی را 3 میلیارد و 830 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان یک میلیارد و 750 میلیون ریال آن از محل آورده متقاضیان و کمک های خیرین و مابقی از اعتبارت امداد است.

به گفته وی، 239 خانوار مددجو در این شهرستان فاقد سرپناه هستند که 112 خانوار آن یک و دو نفر جمعیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین روز از هفته دولت 15 خانوار مددجوی کمیته امداد در قروه دارای سرپناه شدند

در دومین روز از هفته دولت 15 خانوار مددجوی کمیته امداد در قروه دارای سرپناه شدند