مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-24سياسي

روشن مطرح کرد تاکید بر مستندسازی اموال غیرمنقول دانشگاه ها


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم گفت: موضوع حل مشکلات اراضی دانشگاه ها بسیار اهمیت دارد و ضروری است تمامی دفاتر حقوقی دانشگاه ها در یک حرکت جهادی به مستند سازی اموال غیر منقول دانشگاه ها اقدام کنند و برای آنها سند رسمی اخذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم در همایش مدیران حقوقی دانشگاه ها که با حضور صراف قائم مقام معاونت حقوقی ریاست جمهوری، تسلیمی قائم مقام وزیر علوم در دانشگاه بوعلی سینای همدان در حال برگزاری است، افزود: لازم است مدیران دانشگاه ها در تمامی قراردادهایی که دانشگاه ها با سازمان های مختلف منعقد می کنند از مشورت کارشناسان دفاتر حقوقی استفاده کنند تا در آینده با مشکلات قانونی و حقوقی مواجه نباشند.

وی تاکید کرد: حضور کارشناسان حقوقی در کمیسیسون های هیات های امنای دانشگاه ها ضروری است و سبب تقویت و پایداری مصوبات هیات های امنا دانشگاه ها به عنوان مرجع مهم تصمیم گیری در آموزش عالی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: این معاونت همکاری خوبی با مجلس شورای اسلامی دارد و هم اکنون در زمینه لایحه مبارزه با تقلب های علمی، مالکیت فکری و برنامه ششم توسعه در کمیسیون های قضایی و آموزش و تحقیقات مجلس یا نمایندگان مشورت و تبادل نظر می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن مطرح کرد تاکید بر مستندسازی اموال غیرمنقول دانشگاه ها

روشن مطرح کرد تاکید بر مستندسازی اموال غیرمنقول دانشگاه ها