مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-24سياسي

مگر امروز دغدغه ملت ما شرکت در کنسرت هاست؟


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده الهیات دانشگاه تهران گفت: مسئولان باید بگویند که در مقابل تهاجم فرهنگی چه اقداماتی انجام داده اند؛ آیا وضعیت معیشت مردم و رسیدگی به وضعیت بیکاری مهمتر است یا اجرای کنسرت ها؟ مگر امروز دغدغه ملت ما شرکت در کنسرت هاست؟! - اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید آروین فرشی نعیم، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده الهیات دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مواضع روحانی و دولتی ها پیرامون کنسرت ها گفت: اخیرا در پی برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت در شهر مقدس مشهد، امام جمعه آن شهر در اقدامی انقلابی و به جا، صراحتا موضعی را اتخاذ کرده که حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد، چرا که این گونه مواضع درد دل های مومنین و انقلابیون است.

وی تصریح کرد: عده ای این اقدام انقلابی را برنتافته و علیه آن موضع گرفتند و حالا سکوت در مقابل اینگونه مواضع بعضا سخیف، بر خلاف تکلیف و منش بسیجیان و امت انقلابی است.

تجربه بر ما ثابت کرده که برگزاری کنسرت ها و یا اینگونه مراسم ها بعضا در اصل برنامه و گاها هم در حواشی آن خلاف شرع، رفتارهای زننده و منافی با شأن نظام اسلامی و عفت عمومی رخ می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر امروز دغدغه ملت ما شرکت در کنسرت هاست؟

مگر امروز دغدغه ملت ما شرکت در کنسرت هاست؟